Regulamin

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Definicje:
Sklep: Sklep internetowy działający pod adresem www.aquasen.pl.
Klient: Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
Produkt: Dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży: Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
Cena: Wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
2.Zakres działania:
Sklep www.puchatemarzenia.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Regulamin obejmuje również rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.aquasen.pl, zasady świadczenia tych usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3.Obowiązki Klienta:
Każdy Usługobiorca, z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.aquasen.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4.Podstawa prawna:
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

5. Informacje o właścicielu sklepu

Paweł Pankowski, Dzierzno 19, 87-335 Świedziebnia

§ 2 ELEMENTY REGULAMINU
1.Rodzaj oferowanych produktów:
Sklep oferuje produkty sezonowe/ogrodowe takie jak baseny i akcesoria basenowe.
2.Dostępne formy płatności i dostawy:
Dostępne formy płatności: Płatności takie jak płatności kartą i Blik realizowane są za pomocą bramki płatności HotPay. Dostępne formy dostawy: kurier InPost.
3.Termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia trwa od 2 do 4 dni roboczych.
4.Ewentualne ograniczenia w dostarczaniu towarów:

Niektóre produkty nie mogą zostać wysłane za pomocą paczkomatu poprzez swój rozmiar.

5.Polityka zwrotów i prawo odstąpienia od umowy:

1. Prawo do Odstąpienia od Umowy

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym okresie może zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny.

2. Warunki Zwrotu

  • Produkt musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
  • Klient ponosi koszty zwrotu towaru.

3. Procedura Zwrotu

  1. Klient powinien poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą wiadomości E-mail na adres kontaktaquasen@gmail.com
  2. Po otrzymaniu takiej informacji, wyślemy klientowi szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu.
  3. Po otrzymaniu zwróconego towaru, dokonamy zwrotu wpłaty na konto klienta.

4. Wyjątki

Niektóre produkty mogą być wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy ze względu na ich charakter (np. produkty nietrwałe, spersonalizowane lub używane).

5. Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt:

  • E-mail: kontaktaquasen@gmail.com

6.Tryb składania i rozpatrywania reklamacji:

1. Składanie Reklamacji

  1. Klient, który chce złożyć reklamację, powinien napisać wiadomość przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu lub napisać w wiadomości e-mail na adres kontaktaquasen@gmail.com W wiadomości powinny być zawarte wiadomości takie jak:
    • Dane kontaktowe klienta.
    • Numer zamówienia.
    • Opis problemu z produktem.
  2. Dokumenty Wymagane przy Reklamacji:
    • Klient powinien dołączyć do reklamacji dowód zakupu.
    • W przypadku wadliwego produktu, zdjęcia lub inne dowody stanu produktu mogą być również przydatne.

2. Rozpatrywanie Reklamacji

  1. Potwierdzenie Otrzymania Reklamacji:
    • Po otrzymaniu reklamacji, potwierdzamy jej odbiór i informujemy klienta o dalszym postępowaniu.
  2. Analiza Reklamacji:
    • Nasz zespół przeprowadza analizę reklamacji, weryfikując zgłoszone problemy i dokumenty.
    • W przypadku konieczności, możemy poprosić klienta o dodatkowe informacje lub przesłanie zdjęć.
  3. Rozstrzygnięcie Reklamacji:
    • Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej złożenia.
    • Klient zostaje poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji:
      • Pozytywnie: Produkt zostaje wymieniony lub naprawiony.
      • Negatywnie: Wyjaśniamy powody odrzucenia reklamacji.
  4. Prawo Konsumenta:
    • Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    • W przypadku braku satysfakcjonującego rozstrzygnięcia, klient może skorzystać z innych dostępnych środków ochrony prawnej.

7.Usługi świadczone drogą elektroniczną:
W ramach Sklepu internetowego mogą być świadczone różne usługi drogą elektroniczną, takie jak:
Obsługa konta klienta: Klienci mogą założyć konto, logować się, sprawdzać historię zamówień, zmieniać dane kontaktowe itp.
Formularze kontaktowe: Klienci mogą skontaktować się z obsługą Sklepu za pośrednictwem formularza na stronie.
8.Zasady gwarancji i rękojmi
Gwarancja
Okres gwarancyjny:
Każdy zakupiony produkt objęty jest gwarancją o okresie trwania 24 miesiące od daty zakupu.
Zgłoszenie reklamacji:
W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić reklamację.
Reklamację można zgłosić pisemnie na adres e-mail: kontaktaquasen@gmail.com lub przez formularz kontaktowy na stronie sklepu.
Postępowanie reklamacyjne:
W ramach gwarancji, wadliwy produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.
W przypadku niemożności naprawy lub wymiany, Klient ma prawo do obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
Rękojmia
Prawa Klienta:
Klient ma prawo do rękojmi w przypadku wad fizycznych lub prawnych produktu.
W ramach rękojmi, Klient może żądać:
naprawy wadliwego produktu,
wymiany na nowy produkt,
obniżenia ceny,
odstąpienia od umowy.
Zgłoszenie reklamacji:
Reklamację z tytułu rękojmi można zgłosić w ciągu 2 lat od daty zakupu.
Zgłoszenie można dokonać pisemnie na adres e-mail: kontaktaquasen@gmail.com.
Postępowanie reklamacyjne:
W przypadku stwierdzenia wady, Klient powinien dostarczyć wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu. Szczegóły adresu dostarczenia klient uzyska po z kontaktowaniu się przez adres e-mail: kontaktaquasen@gmail.com lub przez formularz kontaktowy zamieszczony na stronie sklepu.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony.
9.Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://aquasen.pl/polityka-prywatnosci/.

§ 3 Zakończenie

W razie jakichkolwiek pytań na temat regulaminu prosimy o kontakt na adres e-mail: aquasen000@gmail.com lub kontakt przez formularz kontaktowy.

Scroll to Top